10 клас. Основи дизайну. - 10 клас (стардарт) - Інформатика - Каталог статей - Кабінет інформатики Черкаської СПШ №20
Кабінет 208
Головна | Реєстрація | Вхід
П`ятниця, 09.12.2016, 21:21
Меню сайту
Форма входу

Категорії розділу
5 клас [11]
6 клас [24]
7 клас [16]
8 клас [15]
9 клас [25]
10 клас (стардарт) [17]
10 клас (академічний) [23]
11 клас (стандарт) [21]
11 клас (академічний) [33]
Головна » Статті » Інформатика » 10 клас (стардарт)

10 клас. Основи дизайну.
Основи дизайну.

Дизайн – це процес художньо-технічного проектування виробів або їхніх комплексів. Дизайном називають також і результат цього проектування. Людину, що займається дизайном, називають дизайнером.

Напрямки дизайну:

  • промисловий дизайн – об’єктами якого є знаряддя праці: інструменти й обладнання, машини й устаткування тощо;
  • дизайн середовища, що у свою чергу поділяється на:
    • архітектурний дизайн, об’єктами якого є будівлі та система їхнього розміщення на місцевості;
    • дизайн інтер’єру, об’єктами якого є внутрішні приміщення будівель, елементи освітлення, меблі тощо;
    • ландшафтний дизайн, об’єктами якого є парки, сквери, присадибні ділянки, зелені куточки тощо;
  • графічний дизайн – об’єктами якого є книжки, плакати, періодичні видання, буклети, рекламна продукція, шрифти тощо;
  • комп’ютерний дизайн – об’єктами якого є веб-сайти (веб-дизайн), прикладні комп’ютерні програми, комп’ютерні ігри, електронні документи (текстові документи, презентації, ділова графіка тощо), цифрова фотографія тощо;
  • дизайн зовнішнього вигляду людини – об’єктами якого є зачіски, одяг, взуття, аксесуари тощо (макіяж або візаж).

 

Етапи розробки дизайну комп’ютерної презентації:

  • Початковий етап, у ході якого визначається призначення об’єкта, вивчаються раніше створені аналогічні проекти, розробляються загальні підходи до дизайну даного об’єкта.
  • Етап створення дизайну об’єкта, у ході якого, крім виконання робіт зі створення дизайну, проводиться його тестування та виправлення помилок.
  • Етап застосування, у ході якого аналізується ефективність розробленого дизайну і за потреби вносяться корективи.

 

Для успішної реалізації завдань дизайну необхідно дотримуватися законів композиції, колористики та ергономіки.

Композиція – наука про узгодження складових об’єкта для надання йому зовнішньої привабливості та функціональності, а також і результат такого узгодження.

Колористика – наука про колір, його властивості, особливості сприйняття кольорів людьми різних вікових і соціальних категорій тощо. (таб. 2.4 на стор. 106)

Ергономіка  – наука про ефективність використання людиною пристроїв, засобів, інструментів на основі врахування особливостей побудови та функціонування людського організму. Під час створення презентацій слід продумувати розміщення елементів керування таким чином, щоб користувачу не доводилося постійно переміщувати вказівник з одного краю слайда на інший, щоб елементи керування чітко розрізнялися між собою, розміри забезпечували їх швидкий вибір тощо.

На ефективність сприймання тексту в презентаціях значно впливають вид шрифту, його розмір, використання ефектів накреслення та загальний обсяг тексту на слайді презентації.

Слід запам’ятати такі правила:

  • шрифти без засічок (наприклад, Arial) сприймаються краще,  ніж із засічками (наприклад, Times New Roman);
  • розмір символів повинен бути достатнім для розпізнавання з найвіддаленішого кутка аудиторії, де проходить демонстрація;
  • чим більше використовується фрагментів тексту з різним накресленням (наприклад, курсив або підкреслення), тим гірше сприймається текст;
  • чим менше тексту на слайдах, тим краще сприймається презентація.
 

Д/з:         п. 2.3  Пит.1-19;  1, 12, 15, 19 на стор. 109 письмово;


Категорія: 10 клас (стардарт) | Додав: admin (17.09.2013)
Переглядів: 962
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz