Кабінет 208
Головна | Реєстрація | Вхід
Субота, 27.04.2024, 17:55
Меню сайту
Форма входу

Категорії розділу
5 клас [12]
6 клас [8]
7 клас [6]
8 клас [19]
9 клас [19]
10 клас (стардарт) [8]
10 клас (академічний) [0]
11 клас (стандарт) [21]
11 клас (академічний) [23]
Головна » Статті » Інформатика » 11 клас (академічний)

Класи в С++ (перша html)

<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
    <title>Версія 1</title>
    <link href="proga.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>
    <meta charset="utf-8">
</head>
<body background="fon.jpg";>
<header>
        <ul id="navbar">
        <li class="version active"><a href="titulka.html">Головна</a></li>
                <li class="version  current"><a href="1-1.html">Версія 1</a></li>
                <li class="version"><a href="2-1-1.html">Версія 2</a></li>
                        <li class="version"><a href="3-1-1.html">Версія 3</a></li>
                        <li class="version"><a href="4-1-1.html">Версія 4</a></li>
                        <li class="version"><a href="5-1-1.html">Версія 5</a></li>
                        <li class="version"><a href="6-1-1.html">Версія 6</a></li>
                        <li class="version"><a href="7-1-1.html">Версія 7</a></li>
    </ul>
</header>
<br>

<table>
    <td valign="top">
<nav id="menuVertical">
    <ul>
        <li><a href="1-1.html">Характеристика об’єкта автоматизації</a>
            <ul>
                <li><a href="1-1.html">Детальний опис предметного середовища, що моделюється</a></li>
                <li><a href="1-2.html">Мета розробки проекту</a></li>
                <li><a href="1-3.html">Бізнес-задачі та бізнес-процеси, що моделюються в системі, для досягнення мети</a></li>
                <li><a href="1-5.html">Сценарій дій системи</a></li>
            </ul>
        </li>
        <li><a href="2-1.html">Об’єктно-орієнтована декомпозиція  предметного середовища</a>
        <ul>
            <li><a href="2-1.html">Лексичний та семантичний аналіз опису об’єкту управління. Результати лінгвістичного інформаційного аналізу у вигляді<br> таблиці іменників   – претендентів на роль класів та атрибутів
        Результати лінгвістичного <br>інформаційного аналізу у вигляді таблиці дієслів  – претендентів на роль  зв’язків та методів класів </a></li>
        <li><a href="2-2.html">Об’єктно-орієнтовна декомпозиція предметного середовища .</a></li>
        <li><a href="2-3.html">Функціональні вимоги замовника - UML-діаграми</a></li>
        </ul>
        </li>
        <li><a href="3-1.html">Проектування ПЗ</a>
        <ul>
            <li><a href="3-1.html">Проектування структури ПЗ  - UML-діаграма класів (classes), з обґрунтуванням типів зв’язків між класами, атрибутами  <br>та методами, послідовності . </a></li>
           <!--  <li><a href="3-2.html">Проектування алгоритмів та взаємодії методів - UML-діаграми діяльності </a></li>
            <li><a href="3-3.html">Проектування станів об’єктів UML-діаграма станів і переходів. </a></li>
            <li><a href="3-4.html">Проектування взаємодії об’єктів. </a></li> -->
        </ul>
        </li>
     <li><a href="">Кодування ПЗ</a>
    <ul>
       <li><a href="4-1.html">Файлова структура проекту</a></li>
       <li><a href="">Ієрархія виклику функцій та інформаційні потоки даних</a></li>
    </ul>
     </li>
     <li><a href="5.html">Впровадження та супроводження</a>   
        
     <li><a href="6.html">Висновки</a>
        </li>
</nav>
    </td>
    <td width="100%" valign="top">
    <script type="text/javascript">
    TINY.scroller.init('scroll','scrollcontent','scrollbar','scroller','buttonclick');
    </script>
        <div id="wrapper">
    <div id="scroll">
        <div id="scrollcontent">
        
        <hr>
            <h2>Детальний опис предметного середовища, що моделюється</h2>
      <p>Програма призначена для моделювання навчання студентів в університетах за моделлю потрійної спіралі. </p>
<p>В моделі потрійної спіралі взаємодіють три складові: університет, бізнес та держава. Ми розглядаємо взаємодію університету, компанії та міністерства задля більшого розуміння. Університет і компанія мають тісний взаємозв’язок, який дозволяє їм налагоджувати комунікацію в режимі зворотного зв’язку. </p>
<p>Кожна з цих складових продовжує виконувати свої звичайні функції, але тепер до них додаються нові. </p>
<p>Викладачі, що характеризують ФІО, віком, посадою, стажем, факультетом на якому працюють в університеті продовжують навчати студентів, що характеризуються ФІО, віком, факультетом, курсом, групою,  своєму предмету, готують компетентних випускників. Тепер вони починають роботу з студентами над проектами, теми яких надає компанія. </p>
<p>Університет характеризується назвою, кількістю студентів, кількістю факультетів, кількістю бюджетних та контрактних місць, кількістю викладачів. Він все ще займається прийняттям викладачів на роботу. Але тепер додаються такі функції, як реалізація проектів, над якими працюють студенти з викладачами в навчальній діяльності, створення спеціальних центрів для роботи з проектами, проведення досліджень спільно з компанією, або на її замовлення, генерування технологій і нових форм підприємництва.</p>
<p>Компанія характеризується назвою, кількістю працівників, типом зайнятості, місце розташування. Вона крім виробництва продукції тепер створює свої підрозділи на базі університету, разом з міністерством фінансує університет, якщо потрібно провести якісь дослідження, то це проводиться в лабораторії університету. Дають проекти університету на виконання студентам, приймають на роботу студентів, які працювали над проектом. Компанія дає білМіністерство, що характеризується бюджетом, кількістю працівників, крім того, що займається встановленням рамок для університету та управлінням суспільством, тепер виконує ще одну функцію: забезпечує необхідні ресурси для стимулювання науково-дослідної та інноваційної діяльності в університетах.ьше можливостей для розробки нової продукції на базі університету.</p>
<p>Міністерство, що характеризується бюджетом, кількістю працівників, крім того, що займається встановленням рамок для університету та управлінням суспільством, тепер виконує ще одну функцію: забезпечує необхідні ресурси для стимулювання науково-дослідної та інноваційної діяльності в університетах.</p>

 

        </div>
        <div id="scrollbar">
            <div id="scroller" class="scroller"></div>
        </div>
    </div>
</div>
    </td>
</table>

    
</body>
</html> <!DOCTYPE html>
<html>
<head>
    <title>Версія 1</title>
    <link href="proga.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>
    <meta charset="utf-8">
</head>
<body background="fon.jpg";>
<header>
        <ul id="navbar">
        <li class="version active"><a href="titulka.html">Головна</a></li>
                <li class="version  current"><a href="1-1.html">Версія 1</a></li>
                <li class="version"><a href="2-1-1.html">Версія 2</a></li>
                        <li class="version"><a href="3-1-1.html">Версія 3</a></li>
                        <li class="version"><a href="4-1-1.html">Версія 4</a></li>
                        <li class="version"><a href="5-1-1.html">Версія 5</a></li>
                        <li class="version"><a href="6-1-1.html">Версія 6</a></li>
                        <li class="version"><a href="7-1-1.html">Версія 7</a></li>
    </ul>
</header>
<br>

<table>
    <td valign="top">
<nav id="menuVertical">
    <ul>
        <li><a href="1-1.html">Характеристика об’єкта автоматизації</a>
            <ul>
                <li><a href="1-1.html">Детальний опис предметного середовища, що моделюється</a></li>
                <li><a href="1-2.html">Мета розробки проекту</a></li>
                <li><a href="1-3.html">Бізнес-задачі та бізнес-процеси, що моделюються в системі, для досягнення мети</a></li>
                <li><a href="1-5.html">Сценарій дій системи</a></li>
            </ul>
        </li>
        <li><a href="2-1.html">Об’єктно-орієнтована декомпозиція  предметного середовища</a>
        <ul>
            <li><a href="2-1.html">Лексичний та семантичний аналіз опису об’єкту управління. Результати лінгвістичного інформаційного аналізу у вигляді<br> таблиці іменників   – претендентів на роль класів та атрибутів
        Результати лінгвістичного <br>інформаційного аналізу у вигляді таблиці дієслів  – претендентів на роль  зв’язків та методів класів </a></li>
        <li><a href="2-2.html">Об’єктно-орієнтовна декомпозиція предметного середовища .</a></li>
        <li><a href="2-3.html">Функціональні вимоги замовника - UML-діаграми</a></li>
        </ul>
        </li>
        <li><a href="3-1.html">Проектування ПЗ</a>
        <ul>
            <li><a href="3-1.html">Проектування структури ПЗ  - UML-діаграма класів (classes), з обґрунтуванням типів зв’язків між класами, атрибутами  <br>та методами, послідовності . </a></li>
           <!--  <li><a href="3-2.html">Проектування алгоритмів та взаємодії методів - UML-діаграми діяльності </a></li>
            <li><a href="3-3.html">Проектування станів об’єктів UML-діаграма станів і переходів. </a></li>
            <li><a href="3-4.html">Проектування взаємодії об’єктів. </a></li> -->
        </ul>
        </li>
     <li><a href="">Кодування ПЗ</a>
    <ul>
       <li><a href="4-1.html">Файлова структура проекту</a></li>
    </ul>
     </li>
     <li><a href="5.html">Впровадження та супроводження</a>   
        
     <li><a href="6.html">Висновки</a>
        </li>
</nav>
    </td>
    <td width="100%" valign="top">
    <script type="text/javascript">
    TINY.scroller.init('scroll','scrollcontent','scrollbar','scroller','buttonclick');
    </script>
        <div id="wrapper">
    <div id="scroll">
        <div id="scrollcontent">
            <h2> Мета розробки проекту</h2>
       <p> •  Розроблення працюючу систему роботи моделі потрійної спіралі університету</p>
<p></p>
<p></p>
<p> •  Підвищення якості освіти та економіки</p>
<p></p>
<p></p>
<p> • Створення висококваліфікованих спеціалістів</p>
<p></p>
<p></p>
<p> • Підвищення ефективності діяльності університету </p>
<p></p>
<p></p>
<p> • Підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку освітніх послуг</p>
<p></p>
<p></p>
<p> • Поліпшення рейтингу</p>
<p></p>
<p></p>
<p> • Збільшення впливу на науково-освітній і економічний розвиток країни</p>
        </div>
        <div id="scrollbar">
            <div id="scroller" class="scroller"></div>
        </div>
    </div>
</div>
    </td>
</table>

    
</body>
</html> <!DOCTYPE html>
<html>
<head>
    <title>Версія 1</title>
    <link href="proga.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>
    <meta charset="utf-8">
</head>
<body background="fon.jpg";>
<header>
        <ul id="navbar">
        <li class="version active"><a href="titulka.html">Головна</a></li>
                <li class="version  current"><a href="1-1.html">Версія 1</a></li>
                <li class="version"><a href="2-1-1.html">Версія 2</a></li>
                        <li class="version"><a href="3-1-1.html">Версія 3</a></li>
                        <li class="version"><a href="4-1-1.html">Версія 4</a></li>
                        <li class="version"><a href="5-1-1.html">Версія 5</a></li>
                        <li class="version"><a href="6-1-1.html">Версія 6</a></li>
                        <li class="version"><a href="7-1-1.html">Версія 7</a></li>
    </ul>
</header>
<br>

<table>
    <td valign="top">
<nav id="menuVertical">
    <ul>
        <li><a href="1-1.html">Характеристика об’єкта автоматизації</a>
            <ul>
                <li><a href="1-1.html">Детальний опис предметного середовища, що моделюється</a></li>
                <li><a href="1-2.html">Мета розробки проекту</a></li>
                <li><a href="1-3.html">Бізнес-задачі та бізнес-процеси, що моделюються в системі, для досягнення мети</a></li>
                <li><a href="1-5.html">Сценарій дій системи</a></li>
            </ul>
        </li>
        <li><a href="2-1.html">Об’єктно-орієнтована декомпозиція  предметного середовища</a>
        <ul>
            <li><a href="2-1.html">Лексичний та семантичний аналіз опису об’єкту управління. Результати лінгвістичного інформаційного аналізу у вигляді<br> таблиці іменників   – претендентів на роль класів та атрибутів
        Результати лінгвістичного <br>інформаційного аналізу у вигляді таблиці дієслів  – претендентів на роль  зв’язків та методів класів </a></li>
        <li><a href="2-2.html">Об’єктно-орієнтовна декомпозиція предметного середовища .</a></li>
        <li><a href="2-3.html">Функціональні вимоги замовника - UML-діаграми</a></li>
        </ul>
        </li>
        <li><a href="3-1.html">Проектування ПЗ</a>
        <ul>
            <li><a href="3-1.html">Проектування структури ПЗ  - UML-діаграма класів (classes), з обґрунтуванням типів зв’язків між класами, атрибутами  <br>та методами, послідовності . </a></li>
           <!--  <li><a href="3-2.html">Проектування алгоритмів та взаємодії методів - UML-діаграми діяльності </a></li>
            <li><a href="3-3.html">Проектування станів об’єктів UML-діаграма станів і переходів. </a></li>
            <li><a href="3-4.html">Проектування взаємодії об’єктів. </a></li> -->
        </ul>
        </li>
     <li><a href="">Кодування ПЗ</a>
    <ul>
       <li><a href="4-1.html">Файлова структура проекту</a></li>
       
    </ul>
     </li>
     <li><a href="5.html">Впровадження та супроводження</a>   
        
     <li><a href="6.html">Висновки</a>
        </li>
</nav>
    </td>
    <td width="100%" valign="top">
    <script type="text/javascript">
    TINY.scroller.init('scroll','scrollcontent','scrollbar','scroller','buttonclick');
    </script>
        <div id="wrapper">
    <div id="scroll">
        <div id="scrollcontent">
            <table border="1" id="tab">
            <tr>
        <th><center>Бiзнес-задача</th>
                <th><center>Бізнес-процес</th>
        </tr>
            <tr>
        <td><center>Встановлення співпраці університетів з підприємцями
<p></p></center></td>
                <td><center>Фінансування освіти підприємцями
<p></p></center></td>
        </tr>
            <tr>
        <td><center>Встановлення співпраці підприємців з державою
<p></p></center></td>
                <td><center>Інвестиції підприємств в нові проекти
<p></p></center></td>    
        </tr>
            <tr>
        <td><center>Встановлення співпраці держави і університету
<p></p></center></td>
                <td><center>Розробка нових технологій
<p></p></center></td>
        </tr>
            <tr>
        <td><center>Надання студентам можливості розвиватися в підприємницькому руслі
<p></p></center></td>
                <td><center>Інформаційна підтримка новостворених компаній
<p></p></center></td>
        </tr>
            
        </div>
        <div id="scrollbar">
            <div id="scroller" class="scroller"></div>
        </div>
    </div>
</div>
    </td>
</table>

    
</body>
</html> <!DOCTYPE html>
<html>
<head>
    <title>Версія 1</title>
    <link href="proga.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>
    <meta charset="utf-8">
</head>
<body background="fon.jpg";>
<header>
        <ul id="navbar">
        <li class="version active"><a href="titulka.html">Головна</a></li>
                <li class="version  current"><a href="1-1.html">Версія 1</a></li>
                <li class="version"><a href="2-1-1.html">Версія 2</a></li>
                        <li class="version"><a href=".3-1-1.html">Версія 3</a></li>
                        <li class="version"><a href="4-1-1.html">Версія 4</a></li>
                        <li class="version"><a href="5-1-1.html">Версія 5</a></li>
                        <li class="version"><a href="6-1-1.html">Версія 6</a></li>
                        <li class="version"><a href="7-1-1.html">Версія 7</a></li>
    </ul>
</header>
<br>

<table>
    <td valign="top">
<nav id="menuVertical">
    <ul>
        <li><a href="1-1.html">Характеристика об’єкта автоматизації</a>
            <ul>
                <li><a href="1-1.html">Детальний опис предметного середовища, що моделюється</a></li>
                <li><a href="1-2.html">Мета розробки проекту</a></li>
                <li><a href="1-3.html">Бізнес-задачі та бізнес-процеси, що моделюються в системі, для досягнення мети</a></li>
                <li><a href="1-5.html">Сценарій дій системи</a></li>
            </ul>
        </li>
        <li><a href="2-1.html">Об’єктно-орієнтована декомпозиція  предметного середовища</a>
        <ul>
            <li><a href="2-1.html">Лексичний та семантичний аналіз опису об’єкту управління. Результати лінгвістичного інформаційного аналізу у вигляді<br> таблиці іменників   – претендентів на роль класів та атрибутів
        Результати лінгвістичного <br>інформаційного аналізу у вигляді таблиці дієслів  – претендентів на роль  зв’язків та методів класів </a></li>
        <li><a href="2-2.html">Об’єктно-орієнтовна декомпозиція предметного середовища .</a></li>
        <li><a href="2-3.html">Функціональні вимоги замовника - UML-діаграми</a></li>
        </ul>
        </li>
        <li><a href="3-1.html">Проектування ПЗ</a>
        <ul>
            <li><a href="3-1.html">Проектування структури ПЗ  - UML-діаграма класів (classes), з обґрунтуванням типів зв’язків між класами, атрибутами  <br>та методами, послідовності . </a></li>
           <!--  <li><a href="3-2.html">Проектування алгоритмів та взаємодії методів - UML-діаграми діяльності </a></li>
            <li><a href="3-3.html">Проектування станів об’єктів UML-діаграма станів і переходів. </a></li>
            <li><a href="3-4.html">Проектування взаємодії об’єктів. </a></li> -->
        </ul>
        </li>
     <li><a href="">Кодування ПЗ</a>
    <ul>
       <li><a href="4-1.html">Файлова структура проекту</a></li>
    </ul>
     </li>
     <li><a href="5.html">Впровадження та супроводження</a>   
        
     <li><a href="6.html">Висновки</a>
        </li>
</nav>
    </td>
    <td width="100%" valign="top">
    <script type="text/javascript">
    TINY.scroller.init('scroll','scrollcontent','scrollbar','scroller','buttonclick');
    </script>
        <div id="wrapper">
    <div id="scroll">
        <div id="scrollcontent">
            <h2> Сценарій дій системи</h2>
<p><b><i>Університет</i></b></p>
<p>1.   Отримує проект від компанії для виконання</p>
<p>2.   Створює спеціальні центри для виконання цих проектів</p>
<p>3.   Проводить дослідження на замовлення компанії</p>
<p>4.   Встановлює зв’язок між студентом і проектом</p>
<p>5.   Встановлює зв’язок між студентом і компанією</p>
<p>6.   Фіксує працевлаштування студента до компанії</p>
<p><b><i>Компанія</i></b></p>
<p>1.   Фінансує університет</p>
<p>2.   Дає проект університету на виконання студентами</p>
<p>3.   Створює відділи на базі університету</p>
<p>4.   Проводить дослідження на базі університету</p>
<p>5.   Приймає на роботу студентів, що працювали над проектом</p>
<p><b><i>Міністерство </i></b></p>
<p>1.   Фінансує університет</p>
<p>2.   Забезпечує потрібним персоналом</p>
<p>3.   Ставить задачу перед університетом</p>
<p>4.   Забезпечує необхідні ресурси для науково-дослідної роботи</p>
<p><b><i>Студент</i></b></p>
<p>1.   Навчається за спеціальністю</p>
<p>2.   Обирає проект, над яким хоче працювати</p>
<p>3.   Виконує необхідні дослідження</p>
<p>4.   Працевлаштовується в компанію</p>
<p><b><i>Викладач</i></b></p>
<p>1.   Навчає студента своєму предмету</p>
<p>2.   Працює над проектом разом зі студентом</p>
<p><b><i>Працівник компанії</i></b></p>
<p>1.   Контактує з університетом</p>
<p>2.   Дає проект на виконання</p>
<p>3.   Стежить за виконанням</p>
<p>4.   Оцінює роботу </p>
        </div>
        <div id="scrollbar">
            <div id="scroller" class="scroller"></div>
        </div>
    </div>
</div>
    </td>
</table>

    
</body>
</html>

Категорія: 11 клас (академічний) | Додав: admin (06.01.2016)
Переглядів: 341
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz