6 клас. Поняття команди. Система команд виконавця - 6 клас - Інформатика - Каталог статей - Кабінет інформатики Черкаської СПШ №20
Кабінет 208
Головна | Реєстрація | Вхід
Вівторок, 06.12.2016, 21:54
Меню сайту
Форма входу

Категорії розділу
5 клас [11]
6 клас [24]
7 клас [16]
8 клас [15]
9 клас [25]
10 клас (стардарт) [17]
10 клас (академічний) [23]
11 клас (стандарт) [21]
11 клас (академічний) [33]
Головна » Статті » Інформатика » 6 клас

6 клас. Поняття команди. Система команд виконавця

Поняття команди. Система команд виконавця.

Презентація пояснення матеріалу

Люди під час підготовки до виконання завдань і проведення певних подій складають план дій. План визначає порядок дій, які необхідно виконати для досягнення мети та отримання результату. Інколи план містить і терміни виконання.

Наприклад, план виготовлення годівнички для птахів можна подати так:

  1. Креслення деталей.
  2. Вирізання деталей з дерева.
  3. Створення каркаса.
  4. Виготовлення даху.
  5. З'єднання деталей годівнички.
  6. Закріплення підвіски.

План можна повідомити усно, подати письмово, зобразити у вигляді малюнків або продемонструвати послідовність дій. Але в кожному випадку важливим є порядок виконання дій. Якщо в плані переплутати порядок дій, то такий план не приведе до очікуваного результату.

Наприклад, щоб звести будинок, будівельники за затвердженими кресленнями спочатку закладають фундамент, потім зводять стіни, дах, проводять облицювальні роботи тощо. Якщо будівельники змінять послідовність дій або не вмітимуть виконати якусь дію під час будівництва, то навряд чи досягнуть бажаного результату.

Якщо план записати спонукальними реченнями, то цей план можна назвати інструкцією. Наприклад, інструкцію висаджування дерева можна подати так:

  1. Викопай лунку такого розміру, щоб у ній розмістилося все коріння саджанця.
  2. Розмісти саджанець вертикально, корінням усередину лунки.
  3. Налий у лунку води.
  4. Засип коріння землею, утрамбуй.
  5. Полий саджанець водою.

Таким чином, інструкція це послідовність спонукальних речень, що призводять до отримання певного результату.

Кожне речення інструкції спрямоване на виконання певної дії. Таке речення ще називають командою. Тобто, команда – це повідомлення, що спонукає до виконання певної дії.

Одну й ту саму команду можна подати в різних формах. (Пригадаємо з 5-го класу способи передачі повідомлень.) Наприклад, команду «Увага!» можна подати знаком, жестом регулювальника, словом, звуковим сигналом.  

Кожна інструкція складається для її виконання певним пристроєм чи особою. Наприклад:

  • інструкцію перетину вулиці ми виконуємо кожного разу, переходячи з одного боку вулиці на інший;
  • інструкцію по заповненню класного журналу виконують вчителі;
  • інструкцію зняття грошей в банкоматі виконують клієнти банку;
  • в цирку звірі виконують команди дресирувальника;
  • комп’ютер виконує інструкції, що записані в запущеній нами програмі.  

Всіх, хто виконує певні інструкції можна назвати виконавцями.

Виконавець – це об’єкт, здатен виконати подані йому команди.

Кожен виконавець розуміє і може виконати певний набір команд. Наприклад, службовий пес може виконати певні команди людини, а дворовий – ні. Шестикласник вміє множити числа, а першокласник ні. Ваша мама вміє варити борщ, а ви – ні. Кажуть, що виконавець має певну систему команд. Система команд виконавця – це набір команд, які він може виконати. Поділимо умовно всіх виконавців на дві групи: виконавець-людина та виконавець-машина. Людина може мислити і приймати рішення, а машина може тільки виконувати ті команди, які їй склала людина. Комп’ютер також є виконавцем команд, які йому подає людина

Домашнє завдання            §1.1, 1.2; впр. 2, 4, 6 на стор. 17 (письмово)

 

 

Категорія: 6 клас | Додав: admin (29.09.2014)
Переглядів: 1424
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz