7 клас. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. - 7 клас - Інформатика - Каталог статей - Кабінет інформатики Черкаської СПШ №20
Кабінет 208
Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 08.12.2016, 07:56
Меню сайту
Форма входу

Категорії розділу
5 клас [11]
6 клас [24]
7 клас [16]
8 клас [15]
9 клас [25]
10 клас (стардарт) [17]
10 клас (академічний) [23]
11 клас (стандарт) [21]
11 клас (академічний) [33]
Головна » Статті » Інформатика » 7 клас

7 клас. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування.

Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування.

Презентація пояснення матеріалу

Електронна пошта це служба Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.

Основна особливість електронної пошти полягає в тому, що інформація відправляється одержувачеві не безпосередньо, а через проміжну ланку - електронну поштову скриньку, який являє собою місце на сервері, де повідомлення зберігається, поки його не запросить одержувач.

Електронна пошта заснована на принципі естафети:

  • За допомогою поштової програми створюється поштове повідомлення на локальному комп'ютері.
  • Потім, після підключення до Інтернет, воно передається на поштовий сервер, а далі рухається по ланцюжку поштових серверів, поки не досягне сервера адресата.
  • Як тільки адресат підключиться до свого поштового сервера він автоматично отримає все, що накопичилося в його «поштовій скриньці».

Електронну поштову скриньку можна створити, наприклад, на поштових серверах служб FREEMAIL (freemail.ukr.net), I.Ua (i.ua), Meta.ua (meta.ua), Gmail (gmail.com) та інших.

Кожна електронна поштова скринька має свою унікальну адресу.

Адреса електронної поштової скриньки скла-дається з імені користувача, під яким його зареєстро-вано на сервері електронної пошти, та адреси сервера, розділених символом @ (англ. комерційне at – на).

Ім’я, яке користувач вибирає для себе під час реєстрації на поштовому сервері, називають логін (англ. log in – заносити в журнал).

Наприклад, адреса pupil@school20.ua означає, що для користувача з логіном pupil створено електронну поштову скриньку на сервері з адресою school20.ua

Переваги електронної пошти:

  1. Швидкість пересилання повідомлень.
  2. Електронний лист може містити не тільки текст, а й вкладені файли
  3. Простота і дешевизна.
  4. Можливість шифровки листів.
  5. Можливість автоматичної обробки листів.
  6. Можливість масових розсилок.
  7. Можливість пересилки повідомлення на інші адреси

Для створення власної електронної скриньки необхідно 10-15 хвилин роботи в мережі Інтернет. Для цього спочатку введіть у відповідне вікно браузера адресу сервера електронної пошти: http://freemail.ukr.net, натисніть клавішу «Enter» на екрані монітора з’явиться відповідне вікно. Для заповнення відповідних полів необхідно придумати найпростіший для запам’ятовування логін латинськими літерами (елемент адреси електронної пошти, розташований зліва від значка @). Ввівши його у відповідне поле, та натиснувши кнопку «Перевірити» можна перевірити унікальність введеного логіна на цьому сервері. Якщо ваш логін унікальний, то справа з’явиться позначка «√». Пароль для введення має бути не менше 6 символів. Після заповнення усіх полів необхідно натиснути кнопку «Реєстрація». Обліковий запис часто називають екаунтом (іноді вживають термін акаунт) (англ. account – обліковий запис). Один із кроків реєстрації передбачає введення символів, наведених на зображенні. Як правило, це спотворені літери або цифри. Це код, який підтверджує, що реєстрацію виконує людина, а не комп’ютерна програма (бот). Такий код має назву CAPTCHA (з англ. повністю автоматизова-ний публічний тест Тюринга для розрізнення комп’ютерів і людей).

Щоб продовжити роботу з електронною поштою та перевірити наявність вашої електронної скриньки на сервері, необхідно натиснути кнопку «Продовжити роботу в FREEMAIL».

Вигляд вікна електронної поштової скриньки відрізняється на різних серверах поштової служби, але всі вони мають подібні об’єкти. Зазвичай у поштовій скриньці автоматично створюються такі папки:

  • Вхідні – для зберігання листів, одержаних власником поштової скриньки;
  • Чернетки – для зберігання незавершених листів, які користувач пла-нує дописати та відправити адресатам пізніше;
  • Відправлені – для зберігання копій листів, відправлених адресатам;
  • Спам – для тимчасового зберігання листів, які поштова служба або користувач вважають небажаними: рекламними або випадковими;
  • Видалені (кошик) – для тимчасового зберігання видалених листів.

Домашнє завдання  §1. впр. 7 на стор. 14

 

Категорія: 7 клас | Додав: admin (29.09.2015)
Переглядів: 1189
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz